Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
    Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz do przesyłki paragon i FORMULARZ ZWROTU. Zwracany towar wraz dowodem sprzedaży należy zwrócić na adres:
    Fitomed Sp. z o.o.
    ul. Malinowskiego 5
    02-776 Warszawa
    +48 22 643 42 83
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od zaksięgowaniu zwrotu na podane przez Klienta konto.
    W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, którą została dokonana płatność. Koszty dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: +48 730 757 750.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 730 757 750.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego paragon oraz wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

    Reklamowany towar wraz dowodem sprzedaży należy odesłać na adres:
    Fitomed Sp. z o.o.
    ul. Malinowskiego 5
    02-776 Warszawa
    +48 22 643 42 83

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W razie zwrotu towarów niezgodnych z zamówieniem bądź wadliwych, tj. wysłania źle skompletowanego zamówienia – koszty wymiany ponosi Sklep, zaś Klient otrzyma produkt niewadliwy. Jeśli wymiana produktu będzie niemożliwa, Klient otrzyma zwrot równowartości ceny produktu oraz kosztu dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone wyłącznie na podane przez Klienta konto. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, którą dokonano płatności.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
    W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@oceaninspiracji.pl lub telefonicznie: +48 730 757 750. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.